Turbonegro – You Give Me Worms & Bengan vaknar ur dvalan!

Våra norska rockande segelpöjkar(?) i Turbonegro har släppt en ny singel minsann. Inte nog med det, de har skaffat en ny sångare! Tony Sylvester har tagit över efter Hank von Helvete.

Låten heter You Give Me Worms och finns nu även hos Spotify nedan:

spotify:album:5YMPtvpgRPCp11If3gjQP8

Detta blev då även en test för WordPress nya finess som låter en infoga Spotify-låtar eller listor direkt i ett inlägg…

PS: Ni trodde jag glömt bort bloggen va? 🙂
Var lugna, jag pular just nu på ett oerhört intelligent och långt inlägg om hur ett Geni som jag installerar en SSD i en Asus Laptop och enkelt migrerar all data till den ifrån gamla sunkiga snurrdisken. Förhoppningsvis har jag nu lyckats vrida loss tummen ur röven och kan posta lite igen efter min vinter dvala…

Det här inlägget postades i Diverse, Musik och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

