Prova Spotify Premium gratis i 30 dagar

Just nu erbjuder Spotify en gratis 30 dagars trial av deras Premiumtjänst. Har ni tidigare varit för snål att betala eller levt under en sten och inte ens provat Spotify så är detta ett gyllene tillfälle! Bara gå hit och fixa ett konto.

När ni registrerar er så krävs det att man anger ett giltigt kontokort och efter 30 dagar kommer de automatiskt att börja ta betalt. Så vill ni då återgå till deras gratistjänst måste ni se till att gå in på Spotifys hemsida och ändra ert konto innan betalningen sker. Man kan när som helst ändra mellan de olika kontotyperna.

Jag har varit Premium-kund under över ett år nu och tycker att tjänsten blir bara bättre och bättre! Nu finns till exempel betydligt mer musik i den högre 320 kbps kvalitén som Premium erbjuder, bara det är värt pengarna.

Det här inlägget postades i Dator, Musik och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Prova Spotify Premium gratis i 30 dagar

  1. Radmila Andjic skriver:

    Hej!
    Jag har laddat ner spotify som jag trodde skulle gälla 30 dagar med gratis musik men redan efter andra dagen så gick det inte att lyssna mer på spotify så nu undrar jag varför?
    Har redan börjat gilla spotify så jag skulle vilja ha en förklaring varför den inte funkar längre?
    Med vänlig hälsning,
    Radmila

    • benganrocks skriver:

      Det där får du fråga Spotify om, jag bara tipsade om deras erbjudande som det såg ut då…

      Skrev ju tipset över 3 månader sen så jag är lite förvånad att det fortfarande ens funkar, trodde det bara gällde runt jul. I vilket fall så är det absolut värt pengarna att betala för deras tjänst.

Kommentera

