GOD JUL till oss alla men mest till mig

Innan man begravs under alla julklappar så är det väl bäst att önska er alla EN RIKTIGT GOD JUL!

Som vi ju alla innerst inne vet så är allt snack om att ge till andra skall vara bättre än att få just det – skitsnack. Personligen föredrar jag att både få alla julklappar och ge alla julklappar till mig själv. Helst skall naturligtvis mina julklappar lämnas vid dörren så jag får all julmat för mig själv med!

Dessutom så är det numera vetenskapligt bevisat att Julmusik är farligt för hälsan, se själva den ytterst seriösa testen här.

Nåja, i år lyckades jag köpa alla julklappar flera dagar innan julafton och de är faktiskt till andra än mig själv. 😉

Bara för det får vi ha lite julmusik med:

Janssons frestelse till er alla!

…Öh, känns som att jag nu förbrukat årets ranson av ordet alla? Det blev väldigt många alla i nästan alla rader i alla stycken ovan…

Det här inlägget postades i Diverse och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

